مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-06اجتماعي

شدت گرفتن بادهای 120 روزه در سیستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل هوشناسی سیستان و بلوچستان، محسن حیدری اظهار کرد: از روز سه شنبه 18مرداد تا جمعه سرعت وزش بادهای 120 روزه سیستان شدت میگیرد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: اثرات این پدیده کاهش دید، کاهش کیفیت هوا، و خیزش گردوخاک است.

این مسؤول بیان کرد: از ترددهای غیرضروری به شمال استان و به سمت استانهای خراسان جنوبی و کرمان، خودداری کرده و از قرار گرفتن در فضای باز به مدت طولانی خودداری کنند.

وی سایر مناطق استان را مصون از این پدیده ندانست و گفت: در این مدت زمان مناطق مرکزی استان من جمله شهرستان زاهدان، نوار شرقی و غرب استان نیز دستخوش وزش باد نسبتا شدید تا شدید خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سطح هشدار این پدیده ی هواشناسی نارنجی اعلام شده است، براساس بررسی آخرین تصاویر ماهواره و نقشه های پیش یابی آسمان استان صاف تا قسمتی ابری،  ارتفاعات جنوبی ساعات بعدازظهر رشد ابر برخی نقاط رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: تا دوشنبه در شمال و نوار شرقی  استان وزش باد شدید و گردوخاک، زاهدان و نواحی مرکزی و نوار غربی وزش باد نسبتا شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود که از سه شنبه تا پایان هفته این شرایط تشدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت گرفتن بادهای 120 روزه در سیستان

شدت گرفتن بادهای 120 روزه در سیستان