مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-06سياسي

خون شهدا ضامن پیشرفت، اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است


فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ایران اسلامی در نقطه اوج پیشرفت قرار دارد و هر روز بیش از گذشته در مسیر اقتدار و شکوفایی با حرکت به جلو راه خود را ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهید محمد اسلامیان، الگوسازی زندگی شهدا برای جوانان را مهمترین اقدام جهادتببین در راستای گام دوم انقلاب عنوان و گفت: جان برکفان دفاع از کیان اسلامی همیشه برای خود الگویی از جنس شهدا انتخاب کرده و در تمام مراحل زندگی الگوی رفتایی خود قرار می دهند.

وی به پیشرفت های نظامی ایران و شکست های پی در پی آمریکا و اسراییل در منطقه اشاره و تصریح کرد: شکست آمریکا در منطقه مقدمه شکست و نابودی رژیم صهیونیستی است که مصادیق اصلی این شکست ها را در جنگ های 33 روزه، 22 و 12 روزه این رژیم غاصب می توان مشاهده کرد.

حکمتیان عنوان کرد: شکست فضاحت بار آمریکا در افغانستان، لبنان، عراق و سوریه، گرفتن هواپیمای نظامی گلوبال هاوک و هدف قراردادن پادگان نظامی عین الاسد از مصادیق بارز شکست های آمریکا در منطقه است.

  وی خاطرنشان کرد: دشمن این را فهمیده که تاب و توان جنگ و مقابله در جنگ سخت با ما را ندارد و در ادامه به جنگ نرم روی آورده است و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون شهدا ضامن پیشرفت، اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است

خون شهدا ضامن پیشرفت، اقتدار و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران است