مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-06سياسي

تصویب رشته جدید کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی


دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه علمی کاربردی گفت: دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی بر مبنای برنامه تحولی نیاز آفرینی و با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران با هدایت مستقیم دانشگاه با هدف تربیت نیروهای متخصص و ماهر برای این بخش از نیاز های حوزه فناوری اطلاعات و رایانه در ذیل گروه صنعت در سال جاری تدوین، تصویب و مقرر شد تا در مراکزی که شرایط، تجهیزات و امکانات مورد نظر را دارند، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا شود.

‬ ‫دبیر شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی افزود: تولید محتوای دیجیتال یکی از مهمترین اقدامات لازم در راستای تحقق اهداف یک کسب وکار و یکی از ستون های اصلی راهبرد فروش و برندینگ محسوب می شود.

دانش آموختگان این رشته ، مهارت ها و توانمندی هایی چون شناخت انواع محتوا ، به کارگیری برنامه ها و زبان برنامه نویسی برای تولید محتوا ، ویرایش، بازاریابی و استفاده مجدد از محتوا، جمع آوری و ذخیره اطلاعات برای ایجاد محتوای آموزنده و جذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب رشته جدید کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

تصویب رشته جدید کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی