مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-06سياسي

اجتماع 10 هزارنفری «روز تاسوعا» در گرگان/ طبخ و توزیع 72 دیگ غذای گرم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، وحید فخرالدین صبح امروز با گرامیداشت ایام محرم در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: اجتماع بزرگ خانوادگی 10 هزار نفری روز تاسوعا ساعت 17 عصر در خیابان شهید بهشتی برگزار می شود.

  وی از برگزاری دوازدهمین مرحله اطعام حسینی در گلستان خبر داد و تصریح کرد: در این اجتماع طبخ و توزیع 72 دیگ غذای نذری به نیتشهدای کربلا و شهدای دوران دفاع مقدس در قالب اطعام حسینی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

  فرمانده سپاه ناحیه گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خان طومان ابراز کرد: استقبال باشکوه و پرشور مردم از شهدای خان طومان قابل تقدیر است و نشان می دهد مردم قدردان ایثارگری و رشادت های شهیدان هستند.

  فخرالدین با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورای حسینی در تمامی مقاطع سرلوحه انقلابیون و ایثارگران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروزی با فرهنگ عاشورایی گره خورده است.

  وی با بیان اینکه اگر فداکاری و ایثارگری های شهدا نبود قطعا در قله اقتدار نبودیم، اظهار کرد: صلابت، شکوه و عظمتی که در وجود امام حسین(ع) بود در وجود امامین انقلاب است و همچنین معنویت، شوق شهادت که در وجود امام حسین(ع) و یارانش بود در وجود یاران انقلاب نیز هست و این دو عامل، رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع 10 هزارنفری «روز تاسوعا» در گرگان/ طبخ و توزیع 72 دیگ غذای گرم

اجتماع 10 هزارنفری «روز تاسوعا» در گرگان/ طبخ و توزیع 72 دیگ غذای گرم