مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-06سياسي

زمین برای دانش بنیان ها نیست/ ایجاد کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات شرکت های دانش بنیان


رییس منطقه 5 بازرسی کشور و بازرس کل آذربایجان شرقی از ایجاد کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات شرکت های فناور و دانش بنیان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سعید قاسمی وند صبح امروز در بازدید از برخی از واحدهای دانش بنیان استان اظهار کرد: در این کمیته مشکلات و چالش های شرکت های دانش بنیان و فناور به صورت ویژه در کمترین زمان رسیدگی می شود.

به گفته وی مسئولان بازرسی منطقه 5 کشور و بازرسی کل استان ضمن دریافت مسائل و مشکلات به صورت حضوری به صورت متناوب به صورت حضوری چالش ها و نیازهای این واحدها را احصا می کنند و پیگیری های لازم را برای مرتفع ساختن این مشکلات انجام می دهند.

 رییس منطقه 5 بازرسی کشور و بازرس کل آذربایجان شرقی بابیان اهمیت توجه به شرکت های فناور و دانش بنیان به منظور تحقق اقتصاد دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: تمامی ادارات و ارگان ها ملزم به اجرای کامل قوانین و مقررات مربوط به حمایت از شرکت های فناور و دانش بنیان هستند و سازمان بازرسی به عنوان متولی نظارت بر حسن اجرای قوانین با سازمان ها و نهادهایی که این قوانین را رعایت نکنند و ترک فعل داشته باشند به شدت مقابله خواهد کرد.

قاسمی وند با اشاره به واردات کالاهای دارای تولید مشابه دانش بنیان در کشور تأکید کرد: به صورت قاطع جلوی ورود کالاهای خارجی که نمونه مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین برای دانش بنیان ها نیست/ ایجاد کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات شرکت های دانش بنیان

زمین برای دانش بنیان ها نیست/ ایجاد کمیته ویژه رسیدگی به مشکلات شرکت های دانش بنیان