مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-06اقتصادي

چهارمین حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو (Iran Retail Show)


با گذشت 4 روز از گردهمایی صنایع خرده فروش در چهارمین نمایشگاه بین المللی ایران ریتیل شو، به نظر می رسد شاهد نتایج بزرگی در پیشرفت خرده فروشی در کشور خواهیم بود.

- Retail در اصلاح به کسب وکارهایی گفته می شود که کالا های خود را از یک یا چند تأمین کننده خریداری می کنند و به صورت واسطه تولیدکننده  و مصرف کننده،  برای کسب سود به مشتریان خود می فروشند.

این خرده فروشان هستند که تصمیم می گیرند  که یک کالا را بفروشند و یا مجموعه کالا های مرتبط یا غیر مرتبط را! یک بستر مورد علاقه این نوع فروشندگان، فروشگاه های اینترنتی است که در سال های اخیر در ایران نیز پیشرفت فوق العاده ای داشته است.

در دوره پاندمی شاهد استقبال بسیار زیادی از فروشگاه های اینترنتی بودیم.

در همین دوره سایت بانی مد با گسترش فعالیت خود در حمایت از برند های ایرانی و همکاری حداکثری برای معرفی و فروش کالا های خود در این پلتفرم، مسئولیت اجتماعی و تجاری خود را به خوبی انجام داد.

تنها خرده فروش آنلاین تخصصی صنعت پوشاک، بانی مد در هیاهوی برگزاری نمایشگاه ایران ریتیل شو بانی مد چهارمین حضور خود را کاملاً متفاوت رقم زد.

نمایشگاه ایران ریتیل شو که فضایی جذاب و مناسب برای رویارویی و تبادل نظر خرده فروشان مطرح و کمتر شناخته شده در کشور است، این روز ها شاهد حضور بسیاری از علاقه مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو (Iran Retail Show)

چهارمین حضور بانی مد در نمایشگاه ایران ریتیل شو (Iran Retail Show)