مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-06سياسي

در هیأت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) کودکان هم از مخاطبان اصلی هستند


هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، محرم امسال درجهت ارتباط و انس کودکان با هیأت عزاداری اباعبدالحسین(ع) طرحی به نام میثاق کودکی را اجرا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، امسال هیأت میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام، جدای از برنامه هایی که در دهه اول محرم دارد، یک برنامه خاص با عنوان  میثاق کودکی نیز برای کودکان برگزار می کند.

هدف از این برنامه فراهم آوردن شرایط حضور کودکان در فضای هیأت و ثبت یک خاطره بیاماندنی از هیأت عزاداری امام حسین(ع) عنوان شده است.

سیدعلی رضوی یکی از اعضای هیات میثاق با شهدا در باره این برنامه به فارس گفت: معمولاً کاری که در این زمینه انجام می شود این است که برای کودکان در کنار هیات یک فضای مناسب آماده می شود تا آنها در  این فضا سرگرم شده تا پدر و مادر این کودکان  به عزدارای خود برسند.

وی ادامه داد: این کار اگر چه کار بسیار شایسته ای است اما اگر بتوان کاری کرد که کودکان داخل فضای هیأت و در کنار پدر و مادر شیرینی هیأت را بچشند و با فضای هیأت آشنا شده و انس بگیرند به مراتب ثمرات بیشتر و بهتری خواهد داشت.

چرا که وقتی مهدبازی برای کودکان بیرون از فضای هیأت فراهم می شود عملاً کودک به هیأت نمی رود و انس و گره قلبی با هیأت و فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیأت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) کودکان هم از مخاطبان اصلی هستند

در هیأت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) کودکان هم از مخاطبان اصلی هستند