مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:522022-08-06حوادث

دسته های عزادار با پلیس هماهنگ باشند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان مسوولان هیات های مذهبی را هنگام راه اندازی دسته های عزادار به هماهنگی به پلیس راهور و رعایت موازین ایمنی فرا خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ محمدرضا محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به سانحه دلخراش شب گذشته در شهرستان اردستان که خودروی سواری با عزاداران حسینی برخورد کرده و سه کشته و 19 مصدوم برجاگذاشت گفت: مسوول این هیات عزاداری بدون هیچگونه هماهنگی قبلی با پلیس شهرستان و بدون رعایت نکات ایمنی با وجود تاکیدهای مکرر و هشدارهای لازم در این خصوص، نسبت به حرکت دسته عزاداری در مسیر حاشیه ای و تاریک اقدام کرده بود که منجر به این حادثه شد.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: در این سانحه راننده پژو و مسوول هیات عزاداری هرکدام به میزان 50 درصد توسط کارشناسان پلیس راهور مقصر شناخته شدند.

وی ادامه داد: پلیس حتی فراتر از وظیفه به منظور پیشگیری از چنین حوادثی برای بیشتر هیات های عزاداری، کاور پلیس یار محرم و حتی تجهیزات ترافیکی تهیه و در اختیار گذاشته است.

وی همچنین از آمادگی پلیس برای ایجاد محدودیت های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی مراسم های عزاداری در روزهای باقیمانده دهه اول محرم و نیز اعمال محدودیت های ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسته های عزادار با پلیس هماهنگ باشند

دسته های عزادار با پلیس هماهنگ باشند