مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:372022-08-06بين الملل

آوار 16 تن بمب بر سر مردم غزه در نخستین روز حمله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت 16:16 دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/14 مرداد) با ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد 14 هدف .

- یک روزنامه صهیونیستی نوشت، این رژیم در اولین روز حمله به نوار غزه 16 تن بمب و گلوله استفاده کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در خبری نوشت، در روز اول حمله این رژیم به نوارغزه که در ساعت 16:16 دقیقه (به وقت محلی) روز جمعه (دیروز/14 مرداد) با ترور تیسیر الجعبری فرمانده ارشد جهاد اسلامی آغاز شد 14 هدف مربوط به جهاد اسلامی هدف گرفته و 16 تن بمب و گلوله استفاده شد.

این روزنامه در ادامه اعلام کرد، ارتش رژیم صهیونیستی از جنگنده و توپخانه برای حمله به 24 هدف استفاده کرده و پهپاد های هجومی نیز برای تعقیب هسته های وابسته به جهاد اسلامی بکار گرفته شده است.

دیروز، گروه های مقاومت فلسطین در پاسخ به حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه، شهرک های اطراف غزه و جنوب تل آویو را هدف حمله موشکی قرار دادند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که تل آویو و شهر های مرکزی فلسطین اشغالی و اطراف غزه را با بیش از 100 موشک هدف قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوار 16 تن بمب بر سر مردم غزه در نخستین روز حمله

آوار 16 تن بمب بر سر مردم غزه در نخستین روز حمله