مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-06سياسي

اهدای 2 هزار راس دام به دامداران حادثه دیده سیل


مدیرکل امور استان های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اهدای تعداد 2 هزار راس دام به عشایران و 2 هزار سری لوازم خانگی به خانواده های آسیب دیده از سیلاب اخیر به همت این ستاد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حسین تحقیقی در سفر به استان فارس و بازدید از مناطق سیل زده، گفت: در راستای جبران بخشی از نیاز آسیب دیدگان ناشی از سیلاب اخیر در استان های کشور متناسب با میزان خسارت هر استان و با محوریت گروه های جهادی تعداد 2 هزار راس دام به عشایران و 2 هزار سری لوازم خانگی به خانواده های آسیب دیده از سیلاب اخیر اهدا می شود.

او همچنین از تعمیر لوازم خانگی توسط گروه های جهادی، بازسازی مدارس آسیب دیده از سیل، مرمت و احیای قنوات، حمایت از کسب و کار های خرد و مشاغل خانگی توسط بنیاد برکت در این استان خبر داد.

تحقیقی در ادامه، اقدامات بنیاد 15 خرداد ماه در استان فارس را شامل اهدای 115 دستگاه ویلچر به کودکان محروم، حمایت از درمان زوج های نابارور مناطق محروم، حمایت از کاشت حلزون و درمان کودکان کم شنوا، حمایت از درمان بیماران مبتلا به سرطان و بیماری های صعب العلاج در مناطق محروم اعلام کرد و افزود: همچنین غربالگری بینایی، اهدای عینک رایگان و تامین هزینه درمان جراحی چشم کودکان، غربالگری عضلانی و اسکلتی کودکان و نوجوانان محروم بین 7 تا 17 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 2 هزار راس دام به دامداران حادثه دیده سیل

اهدای 2 هزار راس دام به دامداران حادثه دیده سیل