مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 09:122022-08-06سياسي

تجدید دیدار با یار شاهد در سومین حرم اهل بیت(ع)


سومین حرم اهل بیت(ع)،همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان، میزبان شهید تازه تفحص شده سردار شهید حاج عبدالله اسکندری است که پیکر مطهرش به تازگی شناسایی شده و بعد از هشت سال فراق از وطن به کشور بازگشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، بازهم وعده گاه استقبال از شهید عزیز شهرمان، فرودگاه است همان فرودگاهی که مزین به نام شهید آیت الله دستغیب است و رهبر معظم انقلاب میفرمایند: چهره معظّم و دوست داشتنی این مرد خدا محبوب ترین چهره در میان مردم فارس و مورد احترام عمیق مردم در سراسر ایران بود.

دوباره شیرازی های عزادار که در غم و عزای حسین جان شان بی تاب شده اند، آمده اند تا سَرهای خود را همچون شهید بی سر حاج عبدالله اسکندری به پیشگاه امام زمان(عج) هدیه کنند و قهرمان شهرشان را ضمن بدرقه به شجاعتشان ببالند و افتخار کنند به شهیدان خود.

به آنهایی که در خاک افتادند تا امروز در خاک نیفتیم، به خون غلتیدند تا در خون نغلتیم و جان دادند تا آبرو بگیریم و سَر دادند تا سربلند باشیم.

کاروان شهید از فرودگاه بین اللملی شهید آیت الله دستغیب حرکت می کند تا خود را به میعادگاه همیشگی عاشقان برساند، بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس  استان فارس مقصد این کاروان حسینی در ساعت 2 بامداد است، زن و مرد حسین حسین گویان و بر سر و سینه زنان، شهید را تشییع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید دیدار با یار شاهد در سومین حرم اهل بیت(ع)

تجدید دیدار با یار شاهد در سومین حرم اهل بیت(ع)