مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-06پزشكي

فعالیت 30 اکیپ دامپزشکی کرمانشاه در تاسوعا و عاشورا


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: 30 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در استان بر ذبح دام های نذری نظارت خواهند کرد.

- شاهرخ یارویسی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در روز های تاسوعا و عاشورای اکیپ های دامپزشکی در سطح استان در راستای صیانت از سلامت و بهداشت عمومی شهروندان با توجه به عوامل بیماری زای مشترک بین انسان و دام که متأسفانه زیاد و دسته بندی در گروه های باکتریایی، ویروسی و انگلی با بیماری های هاری، تب مالت، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، آنفولانزای فوق حاد پرندگان و.

است، فعال هستند.

وی ادامه داد: دامپزشکی استان در همین راستا با تأمین و تجهیز 30 اکیپ ثابت و سیار متشکل از دامپزشکان، کارشناسان بهداشت گوشت، ناظران ذبح شرعی در ایام تاسوعا و عاشورا از ساعت 7 صبح تا 14 بر ذبح و معاینه لاشه های دام های نذری شهروندان نظارت خواهند داشت.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت تمامی کشتارگاه های دام استان در روز های تاسوعا و عاشورا، گفت: در ایام ذکر شده تمامی کشتارگاه ها به صورت رایگان آماده ارائه خدمات در خصوص ذبح دام، پوست کنی، فرآوری و سایر خدمات به شهروندان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 30 اکیپ دامپزشکی کرمانشاه در تاسوعا و عاشورا

فعالیت 30 اکیپ دامپزشکی کرمانشاه در تاسوعا و عاشورا