مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:222022-08-06اقتصادي

لزوم نگاه علمی به توسعه آبشیرین کن ها ومزارع پرورش میگو در هرمزگان


باید نسبت به افق های توسعه هرمزگان، نگاه علمی داشت و مراکز علمی و دانشگاهی استان نیروهای خلاق برای این حوزه ها تربیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد دلپسند رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای رفع چالش های صنعت و اشتغال استان، با بازنگری رشته های موجود در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان، ایجاد رشته های متناسب با ظرفیت اقتصادی استان در سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که در این راستا توفیقاتی به دست آمد.

وی با بیان این که اکنون رشته هایی همچون مدیریت خدمات بندری، انبارداری، مدیریت گمرک، هتلداری، اتوماسیون صنعتی، کسب  و کارهای دیجیتالی، مهندسی فناوری شهرسازی، مدیریت امور اداری، روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی به مجموعه رشته های موجود اضافه شده، خاطرنشان کرد: در صورت همراهی مدیریت عالی دانشگاه در تهران و دفتر استانی دانشگاه می توان رشته های بیشتری را متناسب با نیازهای استان اضافه کرد.

به گفته دلپسند، یکی از عوامل بروز بیماری ها و آفات در مزارع پرورش میگو در استان، استفاده از غذاهای غیراستاندارد است که بر این اساس و در راستای تکمیل زنجیره تولید و فناوری در این صنعت، حوزه پژوهش جهاد دانشگاهی استان با دریافت مأموریت از طرف دفتر مرکزی جهاد دانشگاهی، بناست در زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه علمی به توسعه آبشیرین کن ها ومزارع پرورش میگو در هرمزگان

لزوم نگاه علمی به توسعه آبشیرین کن ها ومزارع پرورش میگو در هرمزگان