مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 08:122022-08-06سياسي

درمانگاه های نیمه کاره آبدانان تا پایان سال تکمیل می شوند


نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس گفت: درمانگاه های نیمه کاره آبدانان تامین اعتبار شدند و تا پایان سال تکمیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، بهزاد علیزاده نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس امروز در جمع خبرنگاران گفت: درمانگاههای نیمه کاره آبدانان تامین اعتبار شدند و تا پایان سال تکمیل میشوند.

وی ادامه داد: حوزه سلامت مهمترین حوزه در هر جامعه است، جامعه که مردمانش سلامت نداشته باشند نمیتوانند در حوزههای دیگر توفیق پیدا کنند و در تلاش هستیم تجهیزات به شهرستانها آورده شود تا مردم برای درمان کمتر سفر کنند.

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام گفت: سه مجتمع آموزش عالی در مقطع کاردانی و در رشته های بهداشت عمومی، خانواده در سه حوزه انتخابی دره شهر، دهلران و آبدانان تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی ایلام راه اندازی میشود.

علیزاده با اشاره به دستگاه ام آر آی برای حوزه جنوب و مستقر شدن آن در آبدانان گفت: این دستگاه سهمیه استان نیست و هزینه خرید آن از استان تامین نمیشود.

وی از توافق با داروخانه برای تامین داروی بیماران خاص از هلال احمر خبر داد و گفت: به زودی در این شهرستان این داروخانه مستقر میشود تامشکل دریافت دارو برای بیماران خاص برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه های نیمه کاره آبدانان تا پایان سال تکمیل می شوند

درمانگاه های نیمه کاره آبدانان تا پایان سال تکمیل می شوند