مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 07:372022-08-06اقتصادي

براورد خسارت نهایی سیل اخیر در چهارمحال و بختیاری


خسارت نهایی سیل اخیر در چهارمحال و بختیاری 30 تا 40 هزار میلیارد ریال برآورد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گفت: خسارت نهایی سیل اخیر در استان 30 تا 40 هزار میلیارد ریال در حوزه های زیربنایی، کشاورزی، شیلات، دامپروری و راه های ارتباطی برآورد شده است.

خسرو کیانی افزود: در هفته گذشته جریان مونسون این استان را با بارش های آنی با سرعت و شدت بالا مواجه کرد.

وی گفت: فعالیت این سامانه و جاری شدن سیلاب در چهارمحال و بختیاری با نفوذپذیری پایین زمین مواجه و باعث شد تا خسارت های فراوانی در بخش های مختلف استان وارد شود.

کیانی گفت: قبل از فعالیت این سامانه هشدار های لازم از طریق مختلف به مردم، مسوولان و گروه های مختلف داده شد و یک ساعت قبل از آغاز بارش ها رزمایش چندمنظوره برگزار و تصمیمات لازم گرفته شد.

وی یادآور شد: با توجه به گستردگی و دربرگیری 100 درصدی این حادثه تمامی امکانات بخش های دولتی و خصوصی به کارگیری و امداد و نجات انجام شد و همچنان ادامه دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه های لجن کش، بیل مکانیکی، لودر، بولدوزر و تریلر های مخصوص حمل این ماشین آلات از محل امکانات دولت و تجهیزات بخش خصوصی به کارگیری شد، اما برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براورد خسارت نهایی سیل اخیر در چهارمحال و بختیاری

براورد خسارت نهایی سیل اخیر در چهارمحال و بختیاری