مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-06اقتصادي

پرداخت 2 هزار و 200 میلیارد تومان وجه خرید تضمینی گندم در کردستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تاکنون 2 هزار و 200 میلیارد تومان وجه خرید تضمینی گندم به کشاورزان استان پرداخت شده است.

- پیمان اسکندری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اینکه بخش کشاورزی مهم ترین بخش اقتصاد استان محسوب می شود تصریح کرد: معیشت اکثر مردم استان با کشاورزی و تولید گندم گره خورده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی ارتباط تنگاتنگی با سایر بخش های اقتصادی دارد افزود: این بخش نقش تاثیرگذاری در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور دارد.

به گفته رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان، وابستگی اقتصاد مردم استان به بخش کشاورزی و فروش محصولات کشاورزی غیرقابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 2 هزار و 200 میلیارد تومان پول گندم پرداخت شده و چهار هزار میلیارد تومان هم در مرحله پرداخت پرداخت قرار دارد.

اسکندری یادآورشد: بخش کشاورزی با توجه به سهم بالای اشتغال و تخصیص منابع مالی به این حوزه نقش مهمی در اقتصاد استان ایفا می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان به چالش منابع آب و خاک در استان اشاره کرد و اظهارکرد:امروز بخش کشاورزی با معضل جدی بحران آب و خاک مواجه است در این راستا کشاورزان باید در تولید محصولات کشاورزی به مساله تخصیص آب توجه ویژه ای داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 هزار و 200 میلیارد تومان وجه خرید تضمینی گندم در کردستان

پرداخت 2 هزار و 200 میلیارد تومان وجه خرید تضمینی گندم در کردستان