مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-06ورزشي

گشت وگذار خانوادگی هادی ساعی؛ از قونیه تا صوفیه!


فرض اینکه فرزند رییس فدراسیون تکواندو با هزینه خود او به این دو سفر رفته باشد باید این سؤال را از مقامات ورزش پرسید که آیا این شرایط برای دیگر ورزشکاران و مسئولان کشورمان وجود دارد که با خانواده به سفرهای ورزشی بروند؟ - مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از روز سه شنبه 18 مردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد که نخستین گروه از مسئولان کاروان ورزشی کشورمان روز چهارشنبه 5 مردادماه به قونیه سفر کردند تا مقدمات شرایط حضور کاروان کشورمان را در ترکیه فراهم کنند.

اصغر رحیمی رییس کاروان به همراه هادی ساعی معاون کاروان و رییس فدراسیون تکواندو و عاطفه اسلامیان مسئول امور بین الملل کاروان نخستین افرادی بودند که برای تسهیل شرایط کاروان به قونیه سفر کردند، اما ساعی پس از تنها سه روز حضور در قونیه برای تماشای رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان جهان به بلغارستان رفت.

این در حالی است که حضور زودهنگام مسئولان کاروان کشورمان در قونیه به اندازه ای برای مسئولان کمیته ملی المپیک اهمیت قرار داشت که هیئت اجرایی در آخرین جلسه خود مصوب کرد ساعی با توجه به مسئولیت در کاروان یک روز قبل از آغاز رسمی ثبت نام از کاندیداهای کمیته ملی المپیک در تاریخ 5 مردادماه، امکان ثبت نام داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت وگذار خانوادگی هادی ساعی؛ از قونیه تا صوفیه!

گشت وگذار خانوادگی هادی ساعی؛ از قونیه تا صوفیه!