مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 22:072022-08-05اقتصادي

اعتراض شدید امام جمعه بیرم در پی افزایش قیمت شن و ماسه در منطقه سیل زده بیرم


در چند روز اخیر به علت افزایش قیمت شسته روند بازسازی در منطقه سیل زده به شدت کاهش یافته مردم توان خرید شن و ماسه با قیمت جدید ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرم، حجه الاسلام و المسلمین مصطفی حسین زاده، در پی کند شدن روند بازسازی سیل بیرم گفت : در پی حضور حقیر در جمع جوانان و مردم  شریف سیل زده بیرم و اخیرا تماس های مکرر مردم با بنده درخواستی داشتند مبنی بر اینکه چند روز پیش قیمت شن و ماسه در بیرم به یکبار بیش از حد، هر تن 50 هزار تومان گران شده است.

حجه الاسلام والمسلمین حسین زاده ادامه داد :  باتوجه به  اینکه این شهر سیل زده در وضعیت بحرانی قرار دارد و اکنون منازل تخریبی در مرحله ساخت دیوار و سقف می باشند و این مرحله ها نیاز اساسی به شسته دارند، در روزهای اخیر به علت افزایش قیمت شن و ماسه روند بازسازی در این بخش به شدت کند شده و مردم دیگر توان خرید این اقلام( شن و ماسه ) را ندارند.

امام جمعه بیرم خطاب به مسئولان بیان کرد:  خواهش ما از استاندار جهادی فارس، وزارت صمت،  نماینده پرتلاش  مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار انقلابی لارستان این است که این موضوع به جد پیگیری نمایند و از دولت مردمی و انقلابی که در مدت سیل  کمک های زیادی به این منطقه کرده تشکر و قدردانی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض شدید امام جمعه بیرم در پی افزایش قیمت شن و ماسه در منطقه سیل زده بیرم

اعتراض شدید امام جمعه بیرم در پی افزایش قیمت شن و ماسه در منطقه سیل زده بیرم