مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 19:472022-08-05سياسي

بصیرت عاشورایی؛ ویژگی امنیت ساز مدافعان حرم


جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: شهدای مدافع حرم با بصیرت عاشورایی برای دفاع از امنیت کشور و مقابله با داعش به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فردیس، سردار سید یوسف مولایی جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم عباس آسمیه به شباهت شهدای عاشورا و شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: شجاعت و بصیرتی که در شهدای عاشورا بود، امروز در شهدای مدافع حرم جلوه گر شد.

وی به هدف شوم دشمنان در اجرای طرح خاورمیانه جدید طی یک دهه گذشته اشاره کرد و گفت: در این راستا دشمن جنگ را به مسلمانان تحمیل کرد و به دنبال تصرف کشورهای منطقه واز جمله افغانستان، پاکستان و.

بود.

در سوریه همه استان ها ناامن شد و برخی به تصرف گروه های مسلح درآمد.

 سردار مولایی گفت: برخی مدعیان سیاست در داخل کشور نیز تا زمانی که داعش به مجلس شورای اسلامی نفوذ نکرده بود، تهدید داعش را باور نکردند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، گفت: در شرایط سخت جنگ روانی دشمن، شهدای مدافع حرم از جمله شهید عباس آسمیه بصیرت کافی داشتند و در دفاع حریم مسلمین جهان و اهل بیت تمام تلاش و همت خود را به کار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت عاشورایی؛ ویژگی امنیت ساز مدافعان حرم

بصیرت عاشورایی؛ ویژگی امنیت ساز مدافعان حرم