مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 16:022022-08-05اقتصادي

خسارت حدود 70 میلیارد تومانی سیل در خرمبید


حدود 330 میلیارد تومان خسارت به بخش زراعت و 34 میلیارد به بخش آب و خاک و 4 میلیارد به بخش دامی و 400 میلیون تومان به بخش باغبانی شهرستان خرم بید وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرمبید، معاونین وزارت جهاد کشاورزی، جمعی از مسئولان استانی و مسئولان شهرستان خرم بید به منظور رصد و نظارت بر نحوه و برآورد خسارت های ناشی از سیل اخیر به بخش کشاورزی و قنوات شهرستان خرم بید از مزارع، مراتع، سد و بند های کنترل آب، مسیل، پل، راه های دسترسی مزارع خسارت دیده بازدید کردند.

در پی فعالیت سامانه بارشی اخیر و جاری شدن روان آب و سیلاب در شهرستان خرم بید خسارت های گسترده ای در حوزه زیرساختی قنوات و کشاورزی شهرستان وارد شد به نحوی که حدود 70 قنات شهرستان از 40 تا 100 درصد دچار خسارت تخریب و به  تاسیسات و منسوبات 300 حلقه چاه خسارت قابل ملاحظه ای وارد شده است.

رحیم زارع نماینده مردم خرم بید در مجلس شورای اسلامی در این بازدید میدانی لزوم بررسی دقیق و ارائه راهکار و روش های برون رفت از وضعیت بحران خسارت وارده شده به زیر ساخت های بخش کشاورزی و حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس در تامین اعتبار از طریق سازمان برنامه و بودجه با هدف کمک به جبران خسارت را مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت حدود 70 میلیارد تومانی سیل در خرمبید

خسارت حدود 70 میلیارد تومانی سیل در خرمبید