مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 15:572022-08-05سياسي

خسارت های ناشی از سیل برای مردم جبران شود


سیل اخیر خسارت های فراوانی را در استان به مردم وارد کرده است پس برای جبران خسارت های مردم باید اقدامات کارشناسی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با اشاره به استقبال و حضور گسترده مردم در آیین های مذهبی مانند عزاداری های ایام محرم و مراسم شیرخوارگان حسینی اظهار داشت: در جریان سیل هفته گذشته در استان بوشهر شاهد خدمات دهی گروه های جهادی و مردمی بودیم؛ در این راستا از همه گروه های دست اندرکار در خدمت رسانی به مردم تقدیر می کنم.

امام جمعه بوشهر افزود: سیل اخیر خسارت های فراوانی را در استان وارد کرده است و برای جبران خسارت های مردم باید اقدامات کارشناسی انجام شده و هر چه سریع تر خسارت ها جبران شود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر ادامه داد: اجرای برنامه های پیشگیری از سیل بسیار مهم و ضروری است و پیشگیری با حداقل امکانات امکانپذیر است اما اگر حادثه رخ داد جبران آن نیازمند پنج برابر اعتبار بیشتر است.

وی با اشاره به روز خبرنگار، نقش خبرنگاران و رسانه ها در مقابله با دسیسه های دشمن را بسیار مهم دانست و گفت: دشمن می خواهد که مردم از هویت دینی خود فاصله بگیرند و از مهمترین جلوه های مقاومت در برابر استکبار جهاد تبیین است بنابراین جهاد تبیین مهم ترین رسالت رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های ناشی از سیل برای مردم جبران شود

خسارت های ناشی از سیل برای مردم جبران شود