مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 15:272022-08-05بين الملل

حمله جنگنده های روسیه به تروریست های تحت آموزش آمریکا در سوریه+ویدئو


وزارت دفاع روسیه با انتشار تصاویری اعلام کرد که گروهی از تروریست های تحت آموزش آمریکا را در شرق سوریه هدف حمله قرار داده و نابود کرده است.

-   روسیه در اواخر خردادماه سال جاری نیز در حمله ای عناصر گروه تروریستی مورد حمایت آمریکا موسوم به مغاویر الثوره در پایگاه التنف را هدف حمله قرار داد.

مقام های دفاعی آمریکا در اواخر خردادماه در گفت و گو با شبکه سی ان ان خبر داده بودند که روسیه به عناصر مغاویر الثوره حمله کرده و پیش از انجام هجوم به واشنگتن هشدار داده است که نیروهای خود را از محل دور کند.

روسیه درباره علت انجام این حمله به طرف آمریکایی خبر داده بود که تروریست های مغایرالثوره در مسیر نیروهای این کشور در سوریه بمب گذاری کرده اند.

گروهک مغاویر الثوره با انتشار تصاویری در صفحه فیس بوک خود تأیید کرده بود که مقر این گروه در داخل پایگاه التنف هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

گروهک مغاویر الثوره به طور مستقیم از سوی ارتش آمریکا و سیا (آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) تشکیل شده و سازمان یافته است و مقر آن نیز در داخل پایگاه التنف در جنوب شرق سوریه قرار دارد.

پس از انتشار گزارش ها درباره حمله روسیه به تروریست های وابسته آمریکا در داخل پایگاه آمریکایی التنف، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به نقل از مقام های نظامی ایالات متحده گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله جنگنده های روسیه به تروریست های تحت آموزش آمریکا در سوریه+ویدئو

حمله جنگنده های روسیه به تروریست های تحت آموزش آمریکا در سوریه+ویدئو