مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-05سياسي

هشدار به مدیران بی تعهد/ در حادثه عاشورا خواص به وظیفه خود عمل نکردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به اهمیت تقوا، اظهار کرد: یکی از مهم ترین درس های عاشورا، درس تقوا است.

  وی افزود: یکی دیگر از پیام های عاشورا اهمیت نماز اول وقت، مهم بودن نماز شب، مهم بودن قرآن است که تنها افراد نباید به نمازهای واحد اکتفا کنند و در کنار توجه به قرآن به نمازهای مستحب و قرائت قرآن هم توجه کنند.

  نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: امروز اگر با شهدا باشیم در این صورت در قیامت کنار شهدا خواهیم بود در غیر این صورت نمی توان انتظاری داشت.

محمدی لایینی با تشکر از برگزارکنندگان هیإت ها، همایش شیرخوارگان حسینی و مراسم های این ایام، بیان کرد: امشب قرار است مراسم وداع با سه شهید بازگشته از کربلای خان طومان سوریه داشته باشیم که امیدواریم تجمع خوب برای تجلیل از این شهیدان صورت گیرد.

  وی با اشاره به خسار ت های سیل در استان های کشور و استان مازندران، تصریح کرد: خسارت های سیل در مرزن آباد بسیار سخت تر بوده به طوری که حدود 6 هزار میلیارد تومان خسارت به چندین روستا و جاده های روستایی وارد کرده و تعدادی هم در این حادثه جان باختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مدیران بی تعهد/ در حادثه عاشورا خواص به وظیفه خود عمل نکردند

هشدار به مدیران بی تعهد/ در حادثه عاشورا خواص به وظیفه خود عمل نکردند