مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 14:522022-08-05سياسي

سیل گلدره پردیس فراموش نشود/ خبرنگاران موتور هدایت افکار عمومی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران در مسجد الغدیر فاز 4 پردیس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و اشاره به سالروز شهادت شهید محسن حججی (1396ش) - روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، اظهار کرد: پس از حدود 8 سال، پیکر مطهرشان شناسایی و به وطن بازگشتند و با استقبال باشکوه هم وطنان مواجه شدند.

وی با بیان اینکه ساختار مدیریت سوانح و بحران در کشور باید تغییر کند، گفت: سیلاب های اخیر در کشور تاکنون تعدادی کشته،  مجروح و خسارت های زیادی برجای گذاشته و احتمال تداوم پدیده موسوم به مانسون و بارش های سیل آسا وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی افزود: بنابراین شرایط طبیعی کشور ما می طلبد که ساختار مدیریت بحران در ایران متحول و بروزرسانی شده و اگر سیاست گذاری درست انجام پذیرد، قوانین و استانداردهای لازم تنظیم و اجرا شود.

امام جمعه پردیس ادامه داد: مجلس انقلابی و دولت مردمی در این راستا برای ریل گذاری درست و برنامه ریزی و اقدام آینده نگرانه مسئولیت ویژه ای دارند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مشکل اساسی مدیریت بحران در کشور ما این است که صرفا نگاه پسینی بوده نه پیشگیرانه، آینده ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل گلدره پردیس فراموش نشود/ خبرنگاران موتور هدایت افکار عمومی هستند

سیل گلدره پردیس فراموش نشود/ خبرنگاران موتور هدایت افکار عمومی هستند