مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 11:472022-08-05اقتصادي

خسارت 35 هزار میلیارد ریالی سیل در سیستان و بلوچستان


مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه این مقدار خسارت بر اساس گزارش های ارسالی تا کنون است، افزود: قطعاً امکان افزایش این آمار و ارقام نیز وجود دارد.

- سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل اخیر تاکنون 35 هزار و 130 میلیارد ریال در بخش های کشاورزی، راهداری، شهرداری ها، منابع طبیعی، برق، آب، مسکن و عشایر به این استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- علیرضا شهرکی در جلسه مدیریت بحران استان افزود: سیل اخیر سیستان و بلوچستان ناشی از بارندگی های سامانه مونسون، بر اساس برآوردهای انجام شده تاکنون بیش از هشت هزار و 350 میلیارد ریال به بخش کشاورزی، هشت هزار میلیارد ریال به راهداری شمال و هشت هزار میلیارد ریال نیز به راهداری جنوب این استان خسارت وارد کرده است.

وی ادامه داد: همچنین این سیل موجب شد تا چهار هزار و 500میلیارد ریال به حوزه شهرداری ها، 105 میلیارد ریال به منابع طبیعی، 145 میلیارد ریال به زیرساخت های برق، یکهزار و 370 میلیارد ریال به زیرساخت های آب، 435 میلیارد ریال به حوزه مسکن، 370 میلیارد ریال به حوزه عشایری و سه هزار و 855 میلیارد ریال در سایر بخش ها به استان خسارت وارد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 35 هزار میلیارد ریالی سیل در سیستان و بلوچستان

خسارت 35 هزار میلیارد ریالی سیل در سیستان و بلوچستان