مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 10:422022-08-05فرهنگي

پخش تله تئاتری با بازی علی سلیمانی


شبکه دو سیما از شنبه 15 مرداد تله تئاتر دروازه ساعات را برای علاقمندان به مجموعه های نمایشی در جدول پخش برنامه های خود قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، تله تئاتر دروازه ساعات محصول سال 1388 به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی سید جواد هاشمی و با محوریت واقعه کربلا روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

در خلاصه داستان این تله تئاتر آمده است: با شنیدن خبر ورود کاروان اسرای کربلا به دمشق هر یک از اهالی آماده رفتن به دروازه ساعات می شوند تا در جشنی که حاکمان برپا کرده اندشرکت کنند اما کسانی هستند که با داشتن درک صحیح از واقعه کربلا به سرزنش مردم بی خرد می پردازند و در این میان طالب که به ظاهر دیوانه کوچه گردی است با سخنان خود کسانی را که به دلیل ترس یا بی بصیرتی از حادثه کربلا گریخته اند در برابر پرسش های بی پاسخی قرار می دهد.

دروازه ساعات داستانی است متفاوت از آنچه از کربلا می دانیم با نگاهی متفاوت برای نشان دادن عمق فاجعه ای که پس از کربلا برای خاندان اهل بیت (ع) رخ داد.

احمد علامه دهر، اسرافیل علمداری،حسین میرزاییان، ساناز خباز، سیدمحمد تقی رفقی، شیوا بلوریان، عارف برهمن، زنده یاد علی سلیمانی، مجید فروغی، محبوبه بیات، محمدعلی سلیمان تاش، مرجان قمری، یاسمن راد، یوسف طاهریان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش تله تئاتری با بازی علی سلیمانی

پخش تله تئاتری با بازی علی سلیمانی