مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 10:172022-08-05سياسي

«کاروان نوکری» به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی رسید


به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ مهدی هنری جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در جریان بازدید از دهستان های شهرستان خوسف از فعالیت کاروان نوکری برای برپایی مراسم عزاداری در دهستان ماژان خبر داد.

وی افزود: با توجه به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) امسال برای سومین سال کاروان نوکری با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی و حوزه علمیه رضویه فعالیت دارد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از ایجاد این کاروان حضور روحانیون و برگزاری مراسم عزاداری در مناطق کم برخوردار استان که دارای جمعت کمی بوده و روحانی مستقر در روستا برای برگزاری مراسم ندارند.

هنری عنوان کرد: این کاروان با همکاری حوزه علمیه رضویه در 30 روستای دهستان ماژان صبح و بعد از ظهر فعالیت داشته و به سخنرانی و عزاداری می پردازد.

وی بیان کرد: این کاروان در دهه اول محرم در دهستان ماژان مراسم عزای اباعبدالله(ع) را برای ارادتمندان برگزار می کند که خوشبختانه مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفته و روحانیون در این جلسات محتواهایی در مورد مکتب عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، جهاد تبیین و سبک زندگی بیان می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کاروان نوکری» به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی رسید

«کاروان نوکری» به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی رسید