مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-05اقتصادي

تلاش برای ایجاد زیرساخت های جذب گردشگری و سرمایه گذاری در کیش


مدیرعامل منطقه آزاد کیش در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه با تاکید بر اهمیت تدوین رویدادهای تقویمی در طول یک سال و ایجاد زیرساخت های جذب گردشگری و سرمایه گذاری بر انسجام و تلاش سازمان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، مهدی کشاورز رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشستی صمیمانه با اصحاب رسانه که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، رویدادسازی در جزیره را یکی از برنامه های مهم سازمان در حوزه افزایش ورودی مسافر و رونق کسب و کارها عنوان کرد و افزود: تعداد 22 رویداد ملی و بین الملل در سطح جزیره کیش پیش بینی شده است.

وی افزود: منطقه آزاد کیش دارای 90 هکتار شهرک دانشگاهی است که در حوزه زیرساخت های جذب گردشگری ظرفیت های سطحی ایجاد شده و سهم گردشگری، ورزشی و آموزشی مشخص نشده که در این زمینه نسبت به تدوین برنامه های کاربردی اقدام کردیم.

کشاورز خاطر نشان کرد: ما موظف به برطرف کردن مشکلات مردم هستیم به طور حتم سازمان منطقه آزاد کیش با تلاش گسترده مشکلات مردم را مرتفع خواهد کرد و این موضوع از طریق مقامات دولتی در حال پیگیری است.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش، اصلاح ساختار، تناسب شغل و شاغل، تعیین تکلیف برنامه های حقوقی را از برنامه های کوتاه مدت سازمان برشمرد و بیان داشت: برای تحقق این مهم با تعریف برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد زیرساخت های جذب گردشگری و سرمایه گذاری در کیش

تلاش برای ایجاد زیرساخت های جذب گردشگری و سرمایه گذاری در کیش