مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-05اقتصادي

نقد سلطان چاپ پول به دولت سیزدهم و پاسخ «رستم»


رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به انتقادهای رییس سابق بانک مرکزی از عملکرد اقتصاد دولت سیزدهم، نوشت: آقای همتی خبرهای خود را از بی بی سی نگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، نقد عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی به دولت سیزدهم در توییتر با پاسخ های رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی مواجه شد.

رستم قاسمی در پاسخ به انتقاد های عبدالناصر همتی رییس سابق بانک مرکزی در تویئتر نوشت: عالیجناب! وقتی منبع اخبارتان BBC باشد، معلوم است که از اخبار صحیح مطلع نمی شوید.

قریب یک میلیون و 500 هزار واحد نهضت ملی مسکن به انضمام واحد هایی که در هشت سالِ دولت شما قرار بود ساخته شود و نشد، همگی به دست ایرانیان در حال ساخت است و بنده هم سرباز مردمم.

نفت ومسکن هم ندارد آقای ژنرال همتی! عبدالناصر همتی در توییتی انتقادی به عملکرد دولت سیزدهم نوشته بود: صادرات عربستان، ترکیه و عراق اخیراً به ترتیب به ماهانه بیش از 35، 20 و 11 میلیارد دلار رسیده است.

فاصله اقتصاد ایران در حال عمیق تر شدن با همسایه ها است.

دولت هم درگیر کالا برگ، سامانه های ثبت نام، قرعه کشی خودرو، سرعت اینترنت و تبدیل فرش های دفتر دولت به زیلو است! گفتنی است، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دولت حسن روحانی که به دلیل رکوردشکنی های خود و دولت مورد حمایتش در چاپ پول، رشد نقدینگی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد سلطان چاپ پول به دولت سیزدهم و پاسخ «رستم»

نقد سلطان چاپ پول به دولت سیزدهم و پاسخ «رستم»