مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 08:272022-08-05اجتماعي

رگبار و رعد و برق به آسمان اصفهان نزدیک می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز شنبه تا اواسط هفته ناپایداری ها به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش های همرفتی به صورت رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و مناطق مرتفع استان پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی دو روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: از روز شنبه تا اواسط هفته به ویژه در ساعات عصر و شب، ناپایداری ها به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش های همرفتی به صورت رگبار و رعد و برق به ویژه در نیمه غربی و مناطق مرتفع استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 39 و کمینه فردا صبح 22 درجه سانتی گراد و فریدون شهر با 15 و بادرود با 45 درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعد و برق به آسمان اصفهان نزدیک می شود

رگبار و رعد و برق به آسمان اصفهان نزدیک می شود