مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مرداد 1401 ساعت 06:222022-08-05سياسي

حضور گردشگران خارجی در تکیه حسینی«ارمغانخانه»


رییس هیئت امنای تکیه حسینی ارمغانخانه با بیان اینکه پیش بینی می شود که تکیه عظیم ارمغانخانه علاوه بر میزبانی از مهمانان داخلی در روز تاسوعا و عاشورای حسینی میزبان گردشگران خارجی باشد، - سیروس رستمی، رییس هیئت امنای تکیه حسینی ارمغانخانه، در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با بیان اینکه اجرای تعزیه در تکیه حسینی ارمغانخانه  از اول تا 13 محرم ادامه دارد، اظهار کرد: برنامه های تکیه ارمغانخانه همه روزه از ساعت 16 تا  17 و برنامه ویژه این تکیه در روز عاشورا از ساعت 9 صبح آغاز و تا ساعت 16 ادامه دارد.

رییس هیئت امنای تکیه ارمغانخانه با بیان اینکه همه ساله شاهد استقبال گرم مردم از جای جای کشور در تکیه حسینی ارمغانخانه هستیم، تصریح کرد: همه ساله از روزهای اول تا آخر محرم در مجموع در حدود 150 هزار نفر در مراسم های تکیه ارمغانخانه حضور پیدا می کنند.

رستمی به حضور گردشگران خارجی در مراسم تعزیه خوانی در تکیه حسینی ارمغانخانه اشاره کرد و گفت: دو سال پیش، نزدیک به 20 گردشگر خارجی از کشوهای کانادا، اسپانیا، المان، انگلیس، آمریکا در تکیه ارمغانخانه حضور پیدا کردند و از نزدیک این مراسم را ثبت و ضبط کردند.

وی  ادامه داد: امسال هم پیش بینی می شود که تکیه عظیم ارمغانخانه  علاوه بر میزبانی از مهمانان داخلی میزبان گردشگران خارجی هم باشد که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور گردشگران خارجی در تکیه حسینی«ارمغانخانه»

حضور گردشگران خارجی در تکیه حسینی«ارمغانخانه»