مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 22:422022-08-04سياسي

نهضت امام حسین(ع) باعث تقویت دین خدا در زمین شد


عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه نهضت امام حسین(ع) باعث تقویت دین خدا در زمین شد،گفت: برخی اوقات خداوند قدرت ظالمان را با قدرت مؤمنان از بین نمی برد بلکه آن ها را با خودشان از بین می برد و این مورد از سنت های الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان،  شامگاه پنجشنبه در مراسم هیأت رزمندگان اسلام پیرامون بهره های امام حسین(ع) اظهار داشت: بهره های ما از امام حسین(ع) متعدد است که شامل بهره از تربت، استجابت دعا تحت قبه، آمرزش گناهان با گریه برای امام و تقرب به خداوند با سوار شدن بر کشتی امام می شود.

وی با اشاره با ارزش بالای زیارت کربلا تأکید کرد: شخصی که به زیارت امام حسین(ع) می رود مانند شخصی است که به زیارت خدا در عرش رفته است و این مورد برکت کربلا است.

مهدوی با تأکید بر اینکه نهضت امام حسین(ع) باعث تقویت دین خدا در زمین شد، عنوان کرد: برخی اوقات خداوند قدرت ظالمان را با قدرت مؤمنان از بین نمی برد بلکه آن ها را با خودشان از بین می برد و این مورد از سنت های الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: در زمان واقعه عاشورا حدود 20 سال از شهادت امیرالمومنین گذشته بود و پس از شهادت امام علی(ع)، بسیاری از یاران ایشان با امام حسن(ع) همراهی نکردند و در 10 سال امام حسن(ع)، با رکود دین مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت امام حسین(ع) باعث تقویت دین خدا در زمین شد

نهضت امام حسین(ع) باعث تقویت دین خدا در زمین شد