مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-04سياسي

وکلای ترمیمی در خدمت حاشیه نشینان مشهدی


برای نخستین  بار در  کشور کارگروه «وکلای ترمیمی» در مشهد با  کمک دستگاه قضا راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محسن اژه ای رییس دستکاه قضا  سال گذشته در دیدار با وکلا و قضات مشهد خواستار کاهش هزینه های وکالت به پرونده ها در جهت حمایت از افراد کم برخوردار شد.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که هزینه های دادرسی، وکالت و کارشناسی رسمی برای عموم مردم به ویژه اقشار کم بضاعت کاهش یابد، گفت: مجموع هزینه های دادرسی در دعاوی حقوقی و کیفری زیاد است لذا باید با اتخاذ راهکار مناسب جهت کاهش هزینه های وکالت و کارشناسی، خدمات مطلوب تری را به مردم ارائه داد.

رییس دستگاه قضا متذکر شد: برخی افراد به سبب بضاعت مالی محدود از گرفتن وکیل یا درخواست کارشناسی خودداری می کنند و ممکن است این امر در احقاق حق آن ها تاثیر منفی بگذارد لذا ضرورت دارد تا هر میزان که امکان دارد از هزینه های دادرسی، اخذ وکیل و درخواست کارشناسی کاسته شود.

وکالت رایگان برای حاشیه نشینان مشهد برای  نخستین بار در کشور کارگروه وکلای ترمیمی در مشهد با کمک دستگاه قضا راه اندازی شد تا میان طرف های دعوا صلح و سازش برقرار کند و درنتیجه راهکاری برای کاهش شمار پرونده های ورودی به دستگاه قضا باشد که به تعبیر سیدامیر مرتضوی، معاون اجتماعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وکلای ترمیمی در خدمت حاشیه نشینان مشهدی

وکلای ترمیمی در خدمت حاشیه نشینان مشهدی