مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-04سياسي

500 هیأت شهرری در طرح شمیم حسینی بن خرید کالا دریافت کردند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به پایان کار نمایشگاه «شمیم حسینی» گفت: در محرم امسال حدود 500 مسجد و هیأت فعال شهرری با مراجعه به نمایشگاه شمیم حسینی، - حجت الاسلام نصرت الله رستمی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: طرح شمیم حسینی از حدود چهار سال پیش با هدف حمایت از هیئات مذهبی در سازمان اوقاف کلید خورد و هر سال به مناسبت ماه محرم، از محل موقوفات روضه خانی، تعزیه داری، عزاداری و نیات منطبق، مبالغی برای حمایت از هیأت ها لحاظ می شود.

وی با اشاره به اینکه طرح شمیم حسینی با همکاری اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، برخی فروشگاه های زنجیره ای و موسسات تولیدی برگزار می شود، گفت: مساجد، حسینیه ها و هیئات مذهبی در این طرح می توانند اقلام مورد نیاز خود را با بن های اهدایی و همچنین با تخفیف ویژه تهیه کنند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری ادامه داد: نمایشگاه طرح شمیم حسینی امسال در 17 نقطه از استان تهران برپا شد که در شهرری نیز در آستان مقدس شیخ صدوق از هشتم مرداد ماه دایر بود و امروز به کار خود پایان داد.

حجت الاسلام رستمی با بیان اینکه طرح شمیم حسینی یک جریان سازی برای مشارکت در برگزاری مجالس حسینی است تصریح کرد: در محرم امسال حدود 500 هیأت و مسجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هیأت شهرری در طرح شمیم حسینی بن خرید کالا دریافت کردند

500 هیأت شهرری در طرح شمیم حسینی بن خرید کالا دریافت کردند