مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 20:472022-08-04اقتصادي

نماینده یزد: یک معدن برای انتقال آب به یزد اختصاص دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمد صالح جوکار عصر امروز در جریان دیدار با رییس جمهور با اشاره به سیل ابتدای سال در استان یزد، اظهار کرد: سه ماه پیش سیل به یزد خسارت های زیادی وارد آورد و پس از آن برآورد خسارت صورت گرفت و به تهران و سازمان برنامه و بودجه اعلام شد ولی تا الان یک ریال هم تخصیص داده نشده است.

وی با بیان این که الان سیل دوم را در استان یزد شاهد بودیم، افزود: سیل اول دو هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرد و سیل دوم شش هزار میلیارد تومان بوده و بافت تاریخی در معرض تهدید خطر قرار گرفت و هیچ پولی برای آن در نظر گرفته نشده است.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزیر میراث فرهنگی اکیپی را به یزد اعزام کرد، چه فایده ای داشته است، گفت: گوش کردن به درددل های مردم خوب است ولی شهر تاریخی یزد نیاز به عنایت ویژه بوده و نباید بافت تاریخی آن تخریب شود.

جوکار تصریح کرد: بحث آبخیزداری و مدیریت بحران و ماده 16 و 17 قانون که اصلا رعایت نمی شود و در اینجا از شما انتظار داریم که یک درصد از ماده 43 قانون برنامه ششم توسعه که یک درصد فروش معادن و صنایع معدنی استان یزد را در هیات دولت مصوب کنید تا به خود استان یزد داده شود با این کار ما اصلا نیازی به پول مرکز یا برنامه و بودجه نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده یزد: یک معدن برای انتقال آب به یزد اختصاص دهید

نماینده یزد: یک معدن برای انتقال آب به یزد اختصاص دهید