مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 20:222022-08-04سياسي

مسئولان ترک فعل کرده در ساخت جاده شهرکرد_شلمزار به مراجع قانونی معرفی می شوند


با توجه به ارائه آمار تصادفات و فوتی های ناشی از جاده شهرکرد_شلمزار در چهار سال گذشته دستور بررسی و معرفی دستگاه ها و مسئولان مربوطه که ترک فعل کرده اند به مقام قضایی و سایر مراجع ذیصلاح صادر گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دادگستری عبدالرضا علی محمدی گفت: پیگیری رفع مشکلات اجرای طرح چهار بانده سازی جاده شهرکرد- شلمزار در کارگروه حفظ حقوق عامه در دستور کار قرار گرفته است دادستان مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی بازدید از جاده شهرکرد به شلمزار، جهت بررسی چگونگی رفع موانع موجود جلسه کارگروه حفظ حقوق عامه تشکیل و هماهنگی های لازم برای مرتفع کردن موانع بین دستگاه های متولی صورت گرفت.

علی محمدی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه اعتبار لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شده و ان شاالله مشکل بودجه نیز حل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ارائه آمار تصادفات و فوتی های ناشی از آن در چهار سال گذشته دستور بررسی و معرفی دستگاه ها و مسئولان مربوطه که ترک فعل کرده اند به مقام قضایی و سایر مراجع ذیصلاح صادر گردید.

دادستان مرکز استان همچنین بیان داشت: بر اساس رایزنی های صورت گرفته انتظار داریم مشکل عبور جاده از آرامستان شهرکیان و تملک اراضی در طول مسیر هر چه سریعتر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ترک فعل کرده در ساخت جاده شهرکرد_شلمزار به مراجع قانونی معرفی می شوند

مسئولان ترک فعل کرده در ساخت جاده شهرکرد_شلمزار به مراجع قانونی معرفی می شوند