مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 18:272022-08-04اجتماعي

خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان مراسم «یوم العباس»


سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: مسافرگیری به مقصد آیین ذهبی یوم العباس از 4 مسیر به صورت رایگان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محسن امیدوار حسینی، سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم از سوی تبلیغات اسلامی و شهرداری کرج در خصوص تسهیل تردد شهروندان در روز یوم العباس شکل گرفته است، گفت: خطوط اتوبوس از چهار نقطه به مقصد چهارراه هفت تیر به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول بیان کرد: میدان حصارک، میدان طالقانی، انتهای خیابان 45 متری گلشهر و خیابان درختی خطوط اتوبوس برای تردد شهروندان تعبیه شده است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدا با حداقل ناوگان و با توجه به جمعیت ارائه خدمات تشدید می شود، افزود: با این تفاسیر 10 اتوبوس برای هر خط در نظر گرفته ایم.

امیدوار حسینی با اشاره به اینکه تشدید خدمات با نظارت کارشناسان گشت زنی صورت خواهد گرفت، یادآور شد: با این تفاسیر 40 دستگاه اتوبوس از این چهار خطوط به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی در پایان یادآور شد: طبق هماهنگی های صورت گرفته از سوی شهرداری، پلیس راهور و نهادهای مربوطه ناوگان عمومی پس از پایان مراسم از میدان توحید و هفت تیر مسافرگیری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان مراسم «یوم العباس»

خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی به شرکت کنندگان مراسم «یوم العباس»