مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 18:122022-08-04سياسي

«طالبی» با 6 رای در سمت شهردار ساری ابقا شد/ استیضاح کنندگان قانع نشدند


نتیجه 4 ساعته استیضاح شهردار ساری با 6 رای مخالف و 3 رای موافق استیضاح سبب شد تا طالبی به عنوان شهردار به کار خود ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بعدازظهر امروز در سی ونهمین جلسه شورای اسلامی مرکز مازندران به دومین دور از استیضاح شهردار ساری اختصاص یافت.

این جلسه که با حضور رسانه ها، اعضای شورای شهر، شهردار و معاونانش برگزار شد رییس شورای اسلامی شهر ساری ضمن تسلیت به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: عزاداری برای اولیاالله سنت دینی است اما تکلیف ما در ماه محرم علاوه بر عزاداری توجه به فرهنگ عاشورایی است.

پرویز شعبانی با بیان اینکه کربلا مدرسه پایداری و پاسداری از حریم دین و درس آن چگونه زیستن است، افزود: محرم ماه آزادگی، رشد و بالندگی است.

وی استیضاح را از وظایف قانونی نهاد شورای اسلامی شهر دانست و گفت: پاسخگویی شهردار سبب شفافیت و گشایش در امور می شود.

رییس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه هدف این نهاد مردمی امیدآفرینی در بطن جامعه است، افزود: مردم بهترین ناظر بر عملکرد مسئولان وخادمان هستند لازم است کارایی و اثرات مثبت مسئولان به مردم انعکاس داده شود.

شروع استیضاح شهردار ساری با 60 دقیقه نطق توسط سه عضو استیضاح کننده انجام شد، ناطقان خطاب به جواد طالبی اظهار کردند: شهردارساری به دلیل بیماری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«طالبی» با 6 رای در سمت شهردار ساری ابقا شد/ استیضاح کنندگان قانع نشدند

«طالبی» با 6 رای در سمت شهردار ساری ابقا شد/ استیضاح کنندگان قانع نشدند