مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 16:172022-08-04اجتماعي

نجات یک روستا با اقدامات به موقع و پیشگیرانه دهیار


اقدامات پیشگیرانه دهیاری روستای حکیم باشی از توابع شهرستان کوهچنار، باعت جلوگیرای از وقوع سیل و آبگرفتگی در این منطقه شد.

- دهیار روستای حکیم باشی ده بالا شهرستان کوه چنار در گفتگو با خبرنگار فارس، ضمن اشاره به بارش های شدید و بی سابقه اخیر گفت:  در بارش های شدید اخیر در منطقه که از طرف کارشناسان  هواشناسی نیز اعلام هشدار و خطر شده بود به لطف الهی هیچ گونه مشکل و خسارتی نداشتیم.

عیسی محمدی اقدامات پیشگیرانه از وقوع سیل در این منطقه را دلیل این مهم دانست و تصریح کرد: از ابتدای ورود در حوزه دهیاری در فکرحل  مشکل بزرگی که در  روستا وجود داشت بودم  و به همین دلیل سالهای قبل با پیگیری های مکرر، کانالی به طول 210 متر در دره احداث شد و سال گذشته نیز اقداماتی در این کانال صورت گرفت.

محمدی با اشاره به اهمیت کانال سیل بر احداث شده  گفت: این کانال با زحمات زیادی در دره ای که از وسط ده می گذشت، احداث شد ودر  سال گذشته نیز توسط بیل میکانیکی آزاد، مرحله لایکوبی انجام گرفت و جاهایی که احتمال زیاد سیل بود را  آب پرس بستیم  تا کاملا پیشگیری شود.

محمدی، آبگرفتگی بعضی از منازل در مواقع بارش را از دیگر مشکلات و معضلات روستا عنوان کرد و گفت: در گذشته ،با کوچکترین بارندگی مشکل آبگرفتگی معابر و منازل را داشتیم که این مشکل نیر در سال1397 رفع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک روستا با اقدامات به موقع و پیشگیرانه دهیار

نجات یک روستا با اقدامات به موقع و پیشگیرانه دهیار