مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 15:022022-08-04ورزشي

هراتیان: تزریق دوز سوم برای بازیکنان الزامی است/


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،زهره هراتیان در کارگاه آموزشی معاونین و سرپرستان تیم های لیگ برتری اظهار داشت: نظر شخصی من این است هرکسی که در فوتبال حضور دارد از تدارکات تا دیگر عنوان ها باید اطلاعاتی را درباره ایست قلبی، - رییس مرکز پزشکی ایفمارک اعلام کرد برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، تزریق دوز سوم واکسن کرونا الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،زهره هراتیان در کارگاه آموزشی معاونین و سرپرستان تیم های لیگ برتری اظهار داشت: نظر شخصی من این است هرکسی که در فوتبال حضور دارد از تدارکات تا دیگر عنوان ها باید اطلاعاتی را درباره ایست قلبی، حمل مصدوم و دیگر اقدامات کادر پزشکی را داشته باشند.

زیبا ترین چیز برای من این بود که مدیران تیم های لیگ برتری و لیگ یکی از عملکرد ایفمارک راضی بودند.

وی درباره اینکه برخی از تیم ها ابتدا با بازیکن شان قرارداد امضا می کنند و بعد تست پزشکی می گیرند، اشاره کرد: در این باره من بار ها صحبت کردم و وظیفه دارم کهفقط هشدار بدهم.

وظیفه ای برای اینکه به باشگاه ها بگوییم چرا این کار را کردید، ندارم ولی فکر می کنم آمار این اتفاق به نسبت سال های پایین کمتر شده است و باید تلاش کنیم تا به صفر برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراتیان: تزریق دوز سوم برای بازیکنان الزامی است/

هراتیان: تزریق دوز سوم برای بازیکنان الزامی است/