مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-04حوادث

سکانسی از مأموریت متفاوت پلیسی در سیل کرمان و روایت نجات یافتگان+فیلم


خبرگزاری فارس کرمان- شهرستان انار؛ مونسون در کرمان سیل به راه انداخت و خسارت هم وارد کرد اما در میان این هیاهوی خود، صحنه های زیبایی از همدلی و نوعدوستی اقشار مختلف هم در شهرستان های مختلف به تصویر کشید که روایت به دل آب زدن سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده پلیس شهرستان انار و همکارانش برای نجات افراد گرفتار در سیل یک روایت خواندنی است.

روایتی از گرفتاری سیل در شب و تاریکی و تعداد 11 نفر که در یک اتاقک نگهبانی صحرایی در میان رود خروشان حدود 5 تا 6 ساعت برای نجات جانشان تلاش می کردند و تنها امیدشان در دل شب و پس از تماس های مکرر با سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان بود که با دیدن نور چراغی که دیدند، دل دریایی فرمانده پلیس آنها را متعجب کرد.

    پدر و مادری که به همراه جوانشان برای آبیاری راهی باغشان می شوند و این گرفتای در سیل را یک امتحان الهی برای خودشان و برادران پلیس می داند، می گوید: این ساعت ها معجزه بود و صبری که به ما داده شده بود عجیب و وقتی سرهنگ خلیلی و همراهانشان را دیدیم امید در دل ما زنده شد.

خانمی که در منزل نگران همسرش بود بعد از تماسی که گرفت با منزل و از در خطر بودن جانش به آنها گفت دست به دعا برداشتند و شبی سخت و بعد از چند ساعت که از نجات دادن جانشان توسط سرهنگ خلیلی خوشحال شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکانسی از مأموریت متفاوت پلیسی در سیل کرمان و روایت نجات یافتگان+فیلم

سکانسی از مأموریت متفاوت پلیسی در سیل کرمان و روایت نجات یافتگان+فیلم