مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 14:072022-08-04اقتصادي

80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی وارد بازار کار می شوند


معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: 75 تا 80 درصد فارغ التحصیلان دانشجویان جامع علمی کاربردی وارد بازار کار شده و به شغل پایدار دست پیدا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، علی صدر در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه 7 هزار دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی تحصیل می کنند، عنوان کرد: این تعداد دانشجو در چهار حوزه مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر همچنین گردشگری و کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: در بخش کشاورزی و خدمات گردشگری برنامه هایی در دست اقدام است که توسعه اشتغال را با نگاه فعلی به دنبال دارد با نگاه آینده پژوهشی نیز بخش های مربوط به آی تی و فناوری 125 رشته به مراکز مختلف استان اضافه می شود.

 معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان اینکه 3 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی متعلق به استان است، افزود: سه درصد دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی هم مربوط به لرستان است.

صدر تعداد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور را 220 هزار عنوان کرد و گفت : این تعداد دانشجو در 571 مرکز مشغول تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی وارد بازار کار می شوند

80 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی وارد بازار کار می شوند