مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 13:322022-08-04سياسي

قطعا از پیکر شهیدان تازه تفحص شده استقبال گرمی خواهد شد


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم گفت: قطعا از پیکر شهیدان تازه تفحص شده استقبال گرمی خواهد شد.

- سید مجتبی محفوظی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به بازگشت پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به کشور گفت: در حالی که طی این سالها بسیاری از مردم و خانواده ها در آرامش و راحتی به سر می برند، برخی از خانواده های شهدا از پیکر عزیزانشان بی خبر و چشم انتظار بازگشت آنها هستند.

وی با اشاره به امنیت حاکم بر کشور افزود: صلح و آرامشی که داریم نتیجه خون شهداست، چراکه خانواده و فرزندانشان را رها کردند و جانشان را کف دست گرفتند و برای دفاع از ارزش ها، مقدسات و حریم اهل بیت(ع) جانشان را تقدیم اسلام و تمامیت ارضی کشور کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: باید این اقدامات را ارج بنهیم و قدردان شهدا و خانواده هایشان باشیم و اجازه ندهیم خونشان پایمال شود چراکه جانشان را برای حفظ نظام و ارزش ها داده اند و ما باید از راه آنها پیروی کنیم و اهدافشان را مد نظر قرار دهیم.

ملت ما قدردان است و قطعا از پیکر پاک و مطهر شهیدان استقبال گرمی می شود و انشاالله با شکوه هرچه بیشتر به آرامگاه ابدی رهسپار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا از پیکر شهیدان تازه تفحص شده استقبال گرمی خواهد شد

قطعا از پیکر شهیدان تازه تفحص شده استقبال گرمی خواهد شد