مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-04اقتصادي

توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی میان سیل زدگان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بیست و چهارمین مرحله از کمک های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی صبح امروز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

علی افضلی در این برنامه گفت: بیش از 8 هزار بسته معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان تهیه شده تا در سطح استان بین نیازمندان و سیل زدگان توزیع شود.

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا به حال 700 میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم استان جمع آوری شده و یقینا کمک مردم به نیازمندان بسیار بیشتر از چیزی است که توسط نهادها ثبت شده است.

افضلی با اشاره به نوع دوستی مردم استان ادامه داد: این بسته ها شامل مرغ، برنج، روغن، لوبیا، لپه، ماکارونی و عدس هستند که توسط پایگاه های بسیج و گروه های جهادی در سراسر استان توزیع خواهند شد.

در ادامه این برنامه غلامعلی حیدری گفت: یکی از مهم ترین درس های عاشورا برای تربیت شدگان مکتب حسینی نوع دوستی است که مردم استان به خوبی آن را نمایان کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در زمان کرونا و سیل همیشه سپاه، بسیج و گروه های جهادی در صحنه حضور به موقع و موثر داشتند و اگر حضور و کمک این گروه نبود وسعت تخریب و آسیب بیشتر بود.

حیدری با اشاره به اینکه این رزمایش مرهمی بر رنج های مردم خصوصا مناطق عشایری است، بیان کرد: میزان خسارت ناشی از سیل نیز در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی میان سیل زدگان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی میان سیل زدگان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری