مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-04سياسي

رییس ساترا: امتیاز رسانه ها مبنای ارائه خدمات حمایتی از سوی ساتراست


آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی مدیریت رسانه و مهارت ارزیابی محتوا برگزار شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، آیین افتتاحیه چهارمین دوره آموزشی مدیریت رسانه و مهارت ارزیابی محتوا روز گذشته چهارشنبه 12 مردادماه با حضور سعید مقیسه رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر(ساترا)، تعدادی از مدیران این سازمان و فعالان بخش خصوصی در ساختمان مرکزی ساترا برگزار شد.

بسته انگیزشی برای حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر سعید مقیسه در ابتدای این مراسم عنوان کرد: حمایت از بخش خصوصی و رسانه های صوت و تصویر فراگیر را وظیفه خود می دانیم.

ساترا برای حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر که رتبه ارزشیابی خوبی کسب می کنند، بسته انگیزشی مناسبی با چهل مؤلفه پیش بینی کرده است که بنا داریم هرماه یکی از این مؤلفه ها را رونمایی کنیم.

وی افزود: سعی داشتیم تا این بسته حمایتی بر اساس نیازهای صنعت تنظیم شود و از جمله بندهای آن می توانم به ارائه محتوای رایگان انحصاری صداوسیما به پلتفرم ها و صدور مجوز عرضه آن ها بر مبنای فروش تعرفه مصوب، امکان پخش محتوای انحصاری صداوسیما با ایجاد افزونه اختصاصی، ارائه خدمات ممیزی رایگان و… اشاره کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ساترا: امتیاز رسانه ها مبنای ارائه خدمات حمایتی از سوی ساتراست

رییس ساترا: امتیاز رسانه ها مبنای ارائه خدمات حمایتی از سوی ساتراست