مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-04بين الملل

کمک 20 میلیارد ریالی خیر گمنام به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز


رییس بیمارستان خاتم الانبیا نطنز از کمک 20 میلیارد ریالی یک خیر گمنام به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، روزهای گذشته خبری به عنوان کمک 20 میلیارد ریالی خیر ناشناس به بیمارستان خاتم الانبیا در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

ماجرا از این قرار بود که فردی با دفتر رییس بیمارستان تماس گرفته و درخواست شماره حساب کرده و اعلام می کند می خواهد مبلغ 20 میلیارد ریال به بیمارستان کمک کند.

علی دهدشتی زاده رییس بیمارستان خاتم الانبیاء نطنز در این خصوص اظهار کرد: در روزهای گذشته یک فرد خیری که می خواست نامش فاش نشود با دفتر این جانب تماس گرفت و درخواست شماره شبا برای واریز مبلغ 20 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان کرد.

وی تصریح کرد: به لحاظ اینکه بایستی در کارهای مالی شفافیت وجود داشته باشد و پول مستقیم به داخل بیمارستان نیاید، اولویت ها مشخص و با هماهنگی شرکت های تأمین تجهیزات پزشکی که زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت و مورد تأیید وزارت بهداشت هستند هماهنگی لازم انجام شد.

دهدشتی زاده افزود: فرد خیر پول را به حساب شرکت ها واریز و پس از واریز بعد از سه روز کلیه ملزومات بیمارستان شامل مانیتور علائم حیاتی، دستگاه شوک قلبی، دستگاه اکوکاردیوگرافی، دستگاه مانیتور ضربان قلب و فشارخون 24 ساعته، دستگاه ونتیلاتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 20 میلیارد ریالی خیر گمنام به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز

کمک 20 میلیارد ریالی خیر گمنام به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز