مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-04اجتماعي

آخرین وضعیت آب وهوا؛ ورود موج بارشی به نوار شمالی کشور


در24 ساعته آینده در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی و برخی نقاط مازندران بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، طبق اعلام پایگاه خبری راه و شهرسازی، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها از وضعیت جوی کشور طی امروز و روزهای آتی را اعلام کرد و گفت: در24 ساعته آینده در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی و برخی نقاط مازندران بارش باران، گاهی رعدو برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: فردا در اکثر نقاط کشور جوی آرام را خواهیم داشت و در ارتفاعات البرز مرکزی احتمال رخداد رگبار پراکنده وجود دارد.

گودرزی بیان کرد: از روز شنبه با ورود موج های ضعیفی در نوار شمالی کشور در این مناطق شاهد بارندگی خواهیم بود و در روز شنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، خراسان شمالی، دامنه های جنوبی البرز در قم، مرکزی و ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی در غرب و جنوب غرب در استان های همدان، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری، غرب کهگیلویه و بویراحمد رگبار باران در برخی از مناطق رعد و برق و وزش باد شدیدو گاهی خیزش گرد و خاک را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه علاوه بر اردبیل در گیلان، مازندران،گلستان و خراسان شمالی بارش ها به نسبت شدیدتر خواهد بود و تقریبا تا روز دوشنبه بارش ها ادامه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت آب وهوا؛ ورود موج بارشی به نوار شمالی کشور

آخرین وضعیت آب وهوا؛ ورود موج بارشی به نوار شمالی کشور