مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:572022-08-04اقتصادي

انتقاد از قیمت خرما در بوشهر/ اختلاف نظرها برای تشکیل یک سازمان


نشست تخصصی میز تخصصی خرما با حضور فعالان اقتصادی و معاونین وزرای جهاد کشاورزی و صمت در دشتستان برگزار شد و به مشکلات بازار خرما پرداخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ارسلان قاسمی معاون امور بین الملل اتاق ایران ظهر امروز در نشست تخصصی میز خرما در برازجان اظهار داشت: تسهیلات ارزان قیمت خواسته همه کشاورزان است و صندوق حمایت از کشاورزان در وزارتخانه جهاد کشاورزی وجود دارد لذا باید نمایندگان استان هایی که خرما دارند به دنبال ایجاد صندوق ملی خرما باشند تا در پی آن شاهد تحرک و کمک به باغداران باشیم.

عملکرد تعاونی روستایی باعث نابودی بازار خرما شده است وی با اشاره به اینکه عملکرد تعاونی های روستایی باعث نابودی بازار خرما شده است، گفت: برای صادرات باید اعتبارات خاص گذاشته شود و محصولاتی که شناسنامه کشور هستند باید مورد توجه قرار بگیرند.

معاون امور بین الملل اتاق ایران خاطر نشان کرد: دیپلماسی اقتصادی ما در زمینه غذا بسیار ضعیف است برخی محصولات ما از طریق قاچاق به دیگر کشورها می رود باید سعی کنیم دیپماسی اقتصادی موثر تر وارد عمل شود.

اداره نخیلات باید احیا شود پورجم رییس انجمن خرما استان بوشهر عنوان کرد: اداره نخیلات باید احیا شود و تصور بنده این است که دستگاه های اجرایی چندان کاری انجام نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از قیمت خرما در بوشهر/ اختلاف نظرها برای تشکیل یک سازمان

انتقاد از قیمت خرما در بوشهر/ اختلاف نظرها برای تشکیل یک سازمان