مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:422022-08-04بين الملل

مادورو: آمریکا قصد سرقت هواپیمای باری ونزوئلا را دارد


رییس جمهور ونزوئلا گفته است که ایالات متحده قصد سرقت هواپیمای باری ونزوئلا را دارد که دو ماه پیش در آرژانتین با 19 خدمه توقیف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته (چهارشنبه) تصریح کرد که ایالات قصد دارد هواپیمای باری ونزوئلا را که از 6 ژوئن (16 خرداد) توقیف کرده به سرقت ببرد.

رسانه های محلی گزارش کردند، مادورو به شبکه تلویزیونی ونزوئلا گفت: اکنون آنها قصد دارند یک هواپیما (یعنی) دارایی ونزوئلا را (.

) با دستور یک دادگاه امپراتوری، دادگاه آمریکا در فلوریدا به سرقت ببرند.

آن ها قصد دارند یک هواپیمای باری مدرن را به سرقت ببرند .

در تاریخ 6 ژوئن، هواپیمای امتراسور در خاک آرژانتین فرود آمد و در آن جا محموله ای از قطعات خودروی شرکت آلمانی فولکس واگن را در آرژانتین تحویل داد.

با این حال، زمانیکه این هواپیما قصد ترک خاک آرژانتین را در تاریخ 6 ژوئن داشت، این کشور از ترس تحریم های آمریکا، حاضر به تأمین سوخت این هواپیما نشد.

انجمن متقابل اسراییلی آرژانتین (AMIA) و هیأت انجمن های اسراییلی آرژانتین (DAIA) در بیانیه ای اعلام کردند که اعتقاد دارند مقام های محلی باید وضعیت این هواپیما را به سرعت روشن کنند زیرا هواپیمایی است که شرکت امتراسور ونزوئلا آن را اداره می کند و به هواپیمایی ماهان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: آمریکا قصد سرقت هواپیمای باری ونزوئلا را دارد

مادورو: آمریکا قصد سرقت هواپیمای باری ونزوئلا را دارد