مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-04حوادث

شناسایی 610 بیمار کرونایی جدید در خوزستان / فوت 5 نفر طی شبانه روز گذشته


610 بیمار مبتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان شناسایی شد و 5 بیمار نیز فوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سیدمحمد علوی سخنگوی ستاد کرونا خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته 4 هزار و 500 نفر به بیمارستان ها، کلینیک های تخصصی، مراکز درمانی و اورژانس های بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند.

وی با اشاره به دریافت بیش از یک هزار و 500 نمونه کرونا از این تعداد مراجعه کننده، گفت: از این تعداد 610 بیمار کرونایی جدید شناسایی و 47 نفر از آن ها در بیمارستان ها بستری شده اند.

علوی خاطرنشان کرد: در این مدت 5 نفر از مبتلایان به کووید-19 که در بخش های مراقبت های ویژه بستری بودند، جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: بیش از 82 درصد جان باختگان افرادی بودند که واکسن تزریق نکرده اند یا سالمند و یا دارای بیماری های زمینه ای بودند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه شواهد نشان می دهند که روند شیوع و ابتلا به کرونا در استان سیر صعودی دارد، اضافه کرد: البته برخی مواقع که تعداد مراجعه کنندگان و مبتلایان کاهش می یابد، نباید فریب خورد.

  وی ادامه داد: زیرا تعداد زیادی از بیمارانی که بیماری خفیف دارند، به مراکز نمونه مراجعه نمی کنند و تعداد آن ها در دسترس نیست و براساس نظر پزشک با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 610 بیمار کرونایی جدید در خوزستان / فوت 5 نفر طی شبانه روز گذشته

شناسایی 610 بیمار کرونایی جدید در خوزستان / فوت 5 نفر طی شبانه روز گذشته